FACTS OM FINLAND:
5,5 mio indbyggere
Helsingfors-området ca 700.000 indbyggere – største dagblad Helsingin Sanomat
Tampara-området 235.000 indbyggere – største dagblad Aamulehti
Turku-området 200.000 indbyggere – største dagblad Turun Sanomat
FACTS OM FINLAND:
5,5 mio indbyggere
Helsingfors-området ca 700.000 indbyggere – største dagblad Helsingin Sanomat
Tampara-området 235.000 indbyggere – største dagblad Aamulehti
Turku-området 200.000 indbyggere – største dagblad Turun Sanomat
Finlands største og førende forretningsavis, og kan sammenlignes med Børsen. Den har stor dækning blandt Finlands mange beslutningstagere, og er kendt for sine meget dygtige erhvervs-journalister. Den er landsdækkende på samme måde som de øvrige nordiske business aviser.
Læsertal: 149.000
Hyppighed: Mandag – fredag
Dækning: 50% blandt beslutningstagere FINSK GALLUP 1. Halvår 2018
Special editioner:
‘OPTIO’ Glossy livstilsmagasin, der udkommer med Kauppalehti hver 2. torsdag. Indeholder alt fra rejser, mad, mode til litteratur og portrætter. Med OPTIO kan man som annoncør nå finnere med højeste købekraft. Se mere her.
DIGITALT:
Kauppalehti.fi besøges af flere forretningsfolk end den store morgenavis Helsingin Sanomat.
Kauppalehti har mange innovative digitale løsninger, kontakt os for info.
Se mere om kauppalehti.fi her.
Talouselämä er det største ugentligt glossy, business-magasin, i Norden og eneste i Finland. I Talouselämä skrives om økonomi, finans og investering. Læserne har højt uddannelsesniveau og høj købekraft.
Læsertal: 150.000 /oplag: 70.000
Hyppighed: Ugentlig
FINSK GALLUP: 1. halvår 2020
Se mere her.
Iltalehti er finsk formiddagsavis med nyheder, sport og underholdning og 4. største avis i Finland. Den udgives i hele Finland, men primær-dækning er i syd og øst.
Læsertal: 200.000 daglige læsere
Hyppighed: mandag-søndag
Digitalt: iltalehti.fi mobil har ca 3 mio unikke pr. uge og der findes et utal af digitale løsninger.
FINSK GALLUP: 1. halvår 2020
Kontakt os for mere info eller se her.
Alma RON er et stærkt digitalt netværk med ca 4 million besøgende pr uge. Ca.73% af finnerne i alderen 25–44 år og 67% af finnerne ml. 15–74 år bruger en Alma site. (Source: TNS Atlas, Jan.–Dec. 2017)
Kontakt os for at høre mere om mulighederne for målgrupper og formater mm. eller se her.
Kontakt os også for at høre mere om Alma Media´s øvrige print-udgivelser: